صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

سفرنامه حج -1

1393/4/3 2:12
نویسنده : sara jafari

حاجی کوچولو سسسسسلام

عزیزم ببخشید انقدر دیر دارم برات سفرنامه حجمون رو می نویسمغمگینخجالت توی یکی از پست ها برات مفصل دلایل این کم کاریهای این چند وقت را می گم  بگذریم

بعد از کلی آماده شدن و خداحافظی مراسم ختم قرآن ما بامداد روز 93/2/5ساعت 4 صبح با اتوبوس کاروان راهی تهران فرودگاه مهرآباد شدیم البته بگم که من بسیار نگران بودم که شما با مساله اتوبوس کنار میایی یا نه که دیدم خیلی هم خوشت اومدآرام وتند تند به خاله جون اینا و شیما جون که پا یین اتوبوس بودن می گفتی این busچقدر خوبهقه قهه و ناگفته نماند به محض حرکت اتوبوس نرسیده به پلیس راه شما خوابیدی و فرودگاه مهرآباد بیدارشدیخواب آلود

پس ثبت می کنیم :

اولین اتوبوس سوار شدن آقا صدراچشمکجشن

این هم عکس صدرا جون که رفته آرایشگاه آرتمن یا به قول خودش عمو فرهاد قبل از سفر

بعد از رسیدن به فرودگاه دیدیم دایی جون و مریم جون با یک صبحانه مفصل خوشمزهتوی فرودگاه منتظرمون هستند آرامجشنکه انصافا زحمت کشیده ودستشون درد نکنهمحبت

بعد از خوردن صبحونه سریعا مارا خواستن برای رفتن به سمت سالن های اصلی و مااز دایی جون اینا خداحافظی کردیم که البته باز هم با یک هدیه برای شما ما را شرمنده کردن خجالتو 100 تومن پول به شما به عنوان سر راهی دایی جون داد که باز هم ازشون به قول خودت سپاسگذارم  وپس از طی مراحل قانون رفتیم سالن انتظار و منتظر برای سوار شدن به هواپیما البته پرواز ما ساعت 12:30 دقیقه بود خوب خیلی زود اونجا بودیم وشما حساب  بازی کردی البته سالن هم بسیار خلوت بودچشمک

پس ثبت می کنیم :

اولین حضور صدرا در فرودگاهجشنچشمک

آقا صدرا در حال دیدن هواپیماها یا به قول خودش air plane

پرواز کاملا طبق برنامه و بدون تاخیر انجام شدتعجب وانصافا مثل همیشه بچه ها ی ماهان وبسیار خوب ومودب بودنراضی

البته در ابتدا یک مشکلی وجود داشت واونهم این بود که چون کارت پروازها را قبلا حج وزیارت خودش گرفته بود هر کدام از ما صندلیمون در یک قسمت هواپیما بودتعجبسوال که البته با همکاری  مهماندارهای محترم مشکل حل شد و یکی از ردیفهای  4 نفره وسط  را دراختیار ما گذاشتن که شماهم بسیار راحت بودیچشمک

ابتدای حضور آقا صدرا در هواپیما

مدت پرواز سه ساعت بود که شما بسیار لذت بردی خصوصا از  take offهواپیما وسرعت ناشی از اون وبازهم مثل برنامه اتوبوس بسیار خوب همکاری کردی بوسبغلو وقتی برات توضیح دادم که تا علامت کمربند بالای سر روشنه نباید کمربند را باز کنی کاملا تا انتهای سفر این مسئله را رعایت کردیتشویقبوس (فدای اون هوش و دقتت بشم من )

در حین پرواز هم حسابی با هدیه هواپیماییی ماهان (مدادرنگی و کتاب) مشغول بودی ولذت بردی وبازی کردی و البته اصلا هم نخوابیدیخندونک

بعد از یک پرواز خوب وآروم ساعت 4 به وقت ایران به فرودگاه جده رسیدیم آرام

انصافا برخوردپرسنل فرودگاه جده بسیار خوب بود وبدون هیچ مشکلی وارد کشور عربستان شدیم  راضی

پس ثبت می کنیم

اولین مسافرت خارج از کشور آقا صدرا جشنچشمک

آقا صدرا فرودگاه جده

بعد از خوندن نماز با اتوبوس به سمت شهر عشق و آرامش یعنی مدینه منوره راه افتادیم آرام

و بعد از خوردن یک شام ساده ودر یک مکان کلا نه خیلی تمیزشاکی ساعت 9:30 به وقت عربستان وارد هتلمون در شهر مدینه شدیم