صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

خداحافظ دایپر

1393/5/13 19:01
نویسنده : sara jafari
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم پسر قشنگم

بالاخره بعد از کلی صحبت و گذاشتن فیلمهای آموزشی و کتاب و.... تصمیم گرفتم قبل از رفتن به مهد شما را از دایپر جدا کنم خستهکه خوشبختانه این اتفاق افتاد البته با همکاری فرشته مهربون که کلی برچسب به جهت چسباندن به اضلاع مختلف دستشویی برای شما اورده چشمکوبه مناسبت هر یک همکاری یک برچسب بروی دیوار دستشویی نمایان می شه خندونککه احتمالا به زودی دستشویی با این برچسبها کاغذ دیواری می شه قه قهه

شما هر وقت که باید بری دستشویی بد بدو میایی می گی جیش دارم جیش دارمتشویق بعدش منتظر حضور فرشته مهربون بعد از اتمام عملیات هستی تعجبقه قهه

البته هنوز با شماره 2 مشکل داریم که به مرور زمان درست می شه خستهغمگین

پس بای بای دایپر بای بای

عزیزم خیلی دوستت دارم دارم بزرگتر شدنت با حس استقلال طلبی که هر چند بعضی موقعها باعث تنشه ولی من دوستش دارم حس می کنم دوستت دارم

بوسبای بایبوسبای بایبوسبای بای

پسندها (1)

نظرات (0)