صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

هدیه زیبای پسرم برای من

1393/12/5 21:23
نویسنده : sara jafari
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم عزیزم عشقم

امروز یک کاری کردی خیلی قشنگ وزیبا امروز عصری بهت گفتم صدرا جون مامان می خواد بره بیرون کار دارم(البته می خواستم با خاله جون سحر برم استخر) اول گفتی باشه مامان وقتی خداحافظی کردم گفتی مامان برو به سلامت بوس

بعد هم که برگشتم خیلی زیبا گفتی سلام مامان جونم برات هدیه درست کردم بغلواین هدیه زیبا که کار دست خودت بود را دادی بهم گفتی بذار روی سرت محبت

بعد می گی مامان فرشته شدی عروس شدی قه قههبوس

سپاس پسر دانا وباهوشم هیچ هدیه ای به این اندازه نمی تونست منو خوشحال کنه بوسفکر کنم بهترین هدیه ای که در زندگیم گرفتم همین هدیه زیبا وبا ارزش شماست بوسمحبت(حالا باباجون حسودی نکنه چشمکخندونک)

عاشقتممممممممممممممممم

بوسبای بایبوسبای بایبوسبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)