صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

برگشت مامان به محیط کار

1393/7/10 0:25
نویسنده : sara jafari
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچکم

بالاخره بعد از تقریبا سه سال ونیم یا شاید حتی کمی بیشتر  دوری از محیط کار یا به قول دوستان حضور فعال اجتماعیچشمک که به خاطر وجود نازنین شما بود که به نظرم ارزشش را داشت من از اول مهر به محیط کار برگشتمتشویق

البته اول اجازه دادم شما حسابی با محیط مهد کودک وهمچنین نبود من در کنارخودت عادت کنی بعد این کار را کردمآرام

برای خیلیها خصوصا شرکتها ودوستانی که من باهاشون سالهای قبل همکاری می کردم خیلی پذیرش اینکه من به قول اونها خانه نشین شدم قابل هضم نبود تعجبولی من با تمام وجود این خانه نشینی در کنارگلم را دوست داشتم بوس.

گرچه خودت می دونی در تمام این سالها نیز سعی کردم دورادور به بخش صنعت و بازرگانی جایی که دوستشون دارم گره بخورمچشمک که خدا را شکر کمک وهمفکری بابا جون مثل همیشه بهم کمک کرد محبتدر هر صورت یه یاری خدا  همزمان با سه  پروژه سعی کردم کارم را آغاز کنمجشن .

 بعدا از برنامه های کاریم وفضای کارم  بیشتر برات می گممتنظر

از خدا می خوام یکبار دیگه مثل گذشته مرا شامل لطف بیکرانش بکنه و کمکم بکنه برنامه های را که دارم به نحو احسن پیش ببرم آرام.

اما یک درخواست از شما وباباجون:

شماهر دو عزیز من هستیدمحبت ومی خوام که بیشتر این روزها کمکم کنید وکنارم باشیدچشمک صدرای من، بابا جون همیشه در خصوص تحصیل وکار بهترین مشوق وهمراه من بوده ودوست دارم گلم شماهم مثل بابا جون چه برای من که مادرت هستم وچه درآینده برای همسرت این همدلی را از باباجون الگو بگیری هردوتون راخیلی دوست دارمبغلبوس

دوستدارهمیشگی شما وباباجون مامان سارا

 

بوسبای بایبوسبای بایبوسبای بای

پسندها (1)

نظرات (0)