صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

تولدت سه سالگیت مبارک

1393/8/26 10:25
نویسنده : sara jafari
657 بازدید
اشتراک گذاری

پسر سه ساله من سلام

امروز سه سال از روزی که خدا بهترین هدیه ای را که می تونست به ما بده و زندگی زیبا وشیرین من وبابا را شیرینتر کنه می گذره محبتروزی که خدا مهربونی ونعمتهای خودش را برای من تکمیل کردمحبت

عزیزم تولدت مبارکجشن

عزیزم سه ساله که دیگه هیچ لحظه ای از زندگی ما بدون حضورت چه در فکر وچه در کنار ما معنا پیدا نمی کنه بوساین روزها داره توی وجودت یک مرد کوچک مستقلی شکل می گیره که با همه لجبازیهاش ،ولی چون من استقلال را توش می بینم هر روز بیشتر از دیروز احساس می کنم دوستش چشمکدارم

عزیزم تولدت مبارکجشن

عزیزم این سالی که گذشت به لطف خدا بهترین سفر زندگیمون را رفتیم وبا باباجون وشما قشنگترین لحظه ها برامون ساخته شد و هنوز برق را توی چشمات وقتی عکس کعبه را می بینی ،می بینم عزیزم امیدوارم هر سال برات بهتر از سال قبل و پر بارتر باشی

عزیزم تولدت مبارک جشن

من وبابا برای موفقیت وآینده بهتر شما از هیچ تلاش وکمکی دریغ نخواهیم کرد

باز هم خدا را هزاران مرتبه شاکرم برای داشتن شما وسجده شکر می کنم برای داشتن خانواده ای که با تمام وجود دوستش دارم و از بودن در کنارشون لذت می برم

عزیزم تولدت مبارکجشن

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

عزیزم 120ساله بشی دوستت دارم بوسبای بایبوسبای بایبوسبای بای

پسندها (1)

نظرات (0)