صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

تولدت مبارک

1393/8/26 10:26
نویسنده : sara jafari
885 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

امروز سه سال شما تموم شد و به لطف خدای مهربون وارد چهارمین سال زندگیت شدی. منو و مامان سارا هم این روز بزرگ رو بهت تبریک می گیم و از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام عمرت را داریم.

این روزا خیلی خیلی با انرژی هستی و ما باید خیلی حرکت کنیم تا به شما برسیم. صحبت کردن های زیبا و استفاده از لغات خاص و گاها خیلی پر معنا از مشخصه های این روزای شماست.

دائما در حال تبدیل شدن به عموهای مختلف هستی : عموی دکتر، عموی فروشی، عموی ذباغاله، عموی میز، عموی شرکت، عموی هپایی و ... . با این عموهایی که میگی خودتو در نقش افراد و تخصص های مختلف به ما نشون میدی و میگی که به آن کارها آشنا هستی.

خلاصه اینکه زندگی ها بدون تو یعنی هیچ و دیگر هیچ.

امروز که دارم این متنو می نویسم هوا به شدت گرفته و ابری است، امیدوارم که یه بارون درست و حسابی دیگه بیاد و هوا رو لطیف کنه چرا که این چند روز گذشته هوا به شدت آلوده بوده و حسابی حال خودت و مامان سارا و قبلا منو گرفته. ایشالا شما هم زودتر خوب بشی و دوباره شیطنت های بامزه خودتو از سر بگیری.

زیاد وقتتو نمیگیرم دوباره تولدتو تبریک میگم امیدوارم همیشه در زندگی خوشی، سرزندگی و خرمی همراهت باشه و یک زندگی پر از موفقیت، حرکت و برکت داشته باشی

عاشق همیشگیت باباجون - دوشنبه 26/08/1393 ساعت 10:30 ( ساعت تولدت )

پسندها (2)

نظرات (0)