صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

تولد 2 سالگی نفس مامان وبابا

1392/8/26 10:41
نویسنده : sara jafari
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم عزیز دلمممممممم

بغلتولد سالگیت  مبارکتشویقهوراماچ

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . .


این لحظه وثانیه ها دقیقا لحظاتی که خدا خوبیهاش را بر من وباباجون تمام کرد وبهترین هدیه زندگیمون را بهمون داد تا بازهم من حس کنم خدا منو خیلی دوست دارم چون همیشه بهترینها را به من داده هر چند که فکر می کنم خیلی لایقشون نبودم

2 سال پیش 90/8/26 چنین لحظاتی را کاملا به یاد دارم صدای شیرینی که قلبم را به لرزه در آورد و آن هم صدای شیرین گریه عزیزم وهمه وجودم صدرای من بود وبعد

هم چشمانم ناظر یکی از زیباترین صحنه های زندگی بود که فکر می کنم تا لحظه مرگ آن را فراموش نکنم

خانم دکتر مشهدی :خانم جعفری خدا بهت یه جوجه خیلی قشنگ داده و من پاره تنم را دیدم واشک ریختم و یکبار دیگه با تمام وجود اعتراف کردم

 فتبارک الله احسن الخالقین

 

عزیزم وجودت هر روز برای زندگی من وبابا زیباتر از روز قبل می شه وهر روزبا شیرین کاریهات من وبابا را بیشتر شیفته خودت می کنی

 

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.

آری درست است این هدیه قبل  از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم

این است که از آن دل من بوده . . .

همیشه بهترینها را برایت از خدا می خواهم

ساعت 9:55دقیقه 92/8/26

ماچبای بایماچبای بایماچبای بای


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهران
27 آبان 92 0:03
گل]صدرای عزیز تولد چو ماهت مبارک گل قشنگ
sara jafari
پاسخ
وای خاله جونم سپاس خیلی سورپرایز شدم
مامان محمدصدرا
8 دی 92 12:12
تولدت مبارک صداری ناناز خاله کجایی؟ چرا آپ نمی کنی؟
sara jafari
پاسخ
یکم سرم شلوغ بوده وتنبل شدم چشم حتما به زود