صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

بالاخره به ما گفتی چه گلی توی وجود من شکل می گیره

1390/4/13 16:34
نویسنده : sara jafari
265 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم عزیز مامان وبابا باز هم امروز سلام

انقدر از این به بعد برات بنویسم که بگی مامان بسه بگذریم

دیروز با کلی دلشوره بابت سونو تعیین سلامتی رفتیم سونوگرافی خانم دکتر صافی البته بازهم مثل همیشه باباجون زحمت وقت گرفتن را ازقبل کشیده بود که من وشما گلم آنجا در گرما خسته نشیم (باید خیلی قدر باباجون گلت را بدونی اخه هم خیلی زحمت می کشه هم خیلی به من وشما می رسه )خیلی زود نوبتمون شد و رفتم روی تخت با هزار دلهره که خانم دکتر بعد ازاینکه گفت این معدش و این مغز خوشگلش و کلی چیزهای علمی دیگه یکدفعه گفت خدابهتون یک پسر سالم داده هوراپس بازهم خدارا شکر بابت سلامتت عسلکم

پسر گلم خدا می دونه که برای بابایی ومن اصلا مهم نبود که شما دختر باشی یا پسر فقط سلامتیت برامون خیلی مهم بود

عزیزم پس من وبابایی وشما با هم از خدا تشکر میکنیم و سجده شکر به جا می اریم خیلی پسر خوشگلم دوست داریم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
13 تیر 90 17:29
مبارکه.ایشالا به سلامتی و دل خوش.


merci golam
گلاره جون
16 تیر 90 13:32
دم پسرت گرم قدمش گلباران





merci azizam