صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

یک اتفاق ناگوار

1391/7/23 12:16
نویسنده : sara jafari
180 بازدید
اشتراک گذاری

محبوب مامان سلام

چند وقت پیش اتفاق بدی برات افتاد گریه

ماجرا از این قرار بود که عصری که باباجون امد خونه شما جلوی کتابخونه با باباجون درحال بازی بودی که من رفتم چای بیارم یک آن دیدم صدای گریه گل پسرم آمد که فهمیدم سر شما به لبه پایینی کتابخونه خوردهناراحت آمدم توی سالن دیدم بغل باباجون گریه می کنیگریه گرفتمت بغل وقتی سرت رودیدم که چه جوری ورم کرده باور کن تمام حس از بدنم خارج شد نگرانالهی بمیرم مادر از حال رفتی من خودم که دیگه حتی نای بلند شدن نداشتم مامان جون و خاله جون ناهید از پایین آمدن برات اب قند آوردن وباباجون هم برات یخ گذاشت روی سرت بمیرم مادر چه عذابی کشیدی از این به بعد بیشتر مراقبت هستیماسترس

 

قربونت برم که همیشه گل خندونی

مامانی چرااینقدر اخم کردی از دست مامان عصبانی گفتم که بیشتر مواظبتم

چه خواب نازی رفته گل پسرم

 

از نگرانیهاش که بگذریم بعد که یک کم حالمون بهتر شد به باباجون گفتم خونه ما شد تام وجری آخه سرت بد جوری یک دفعه ورم کرد چشمکلبخندچشمک

عزیزم من وباباجون خیلی دوست داریم ماچقلبماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)