صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

اولین برف زمستانی

1391/10/7 10:44
نویسنده : sara jafari
167 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سلام

عزیزم دیروز شما اولین برف زمستانی خودت را درک کردی ودیدی وبه آن عکس العمل نشون دادی هورا

 

دیروز صبح وقتی از خواب بیدارشدی بابا جون شما را برد پشت پنجره وبرف هم در حال باریدن بود وزمین هم سفید سفید اولش تعجب کردیتعجبولی بعد لبخند قشنگی زدیلبخند وتاشب هم همش دوست داشتی بری پشت پنجره ونکته جالبش اینکه یاد گرفتی ومی گفتی بر یعنی برف تشویق

دلم می خواستت ببرمت برف بازی (که تازه عمه جون هم پیشنهادش داد)ولی هوا زود خیلی سرد شد ناراحت

 

آدم برفی هم نشد بریم درست کنیم چون برف نسبتا زود قطع شد گریهانشاالله برف بعدی هم برف بازی میکنیم هم آدم برفی درست می کنیم هورا

عزیزم امیدوارم همیشه دنیا ورویاهات مثل برف سفید وپاک باشه

خیلی دوستت دارم ماچماچماچ

بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
7 دی 91 11:04
سمرسی عزیزم خدا صدرای خوشگل شما را هم حفظ کنه چشم من لینک می کنم بیشتر در ارتباط باشیمتا من هم از تجربه شما استفاده کنم