صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

کارگاه مادر وکودک و پدر وکودک به ابتکار مانی (جلسه اول )

1392/2/25 12:01
نویسنده : sara jafari
202 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر سلام

بعد از کلی جستجو در کلان شهر مون( البته ما جدیدا کلان شهر شدیم سوال)وکلی پرس و جو نا امید شدن ناراحتاز برگزاری کلاسهای مادر وکودک خودم دست به کار شدم و تصمیم گرفتم کلاسها را به صورت خصوصی وبا مطالعه وهم فکری دوستان نی نی سایتی که دلبنداشون در این کلاسها شرکت می کنند برای شما برگزار کنم تشویقوآن فضا را البته تا حدودی در خونه فراهم کنم که البته نمی دونم چقدر موفق بشممتفکر

جلسه اول تهیه خمیر بازی :

صبح یکی از روزهای هفته گذشته ابتدا تصمیم گرفتم برای شما گل پسری خمیر بازی درست کنم اما در ابتدا شما حسابی باآردها به همراه مامان بازی کردی بعد هم که آب قاطیشون کردی وبعد مامان هم خمیرها رابرای شما درست کرد وشما کلی باهاشون بازی کردیبغلتشویق

خمیرهای تهیه شده توسط مامان با آرد و رنگ خوراکیتشویق:

کارگاه پدر وکودک(جلسه اول ) :

برای شما رنگ انگشتی تهیه کردم وغروب که باباجون آمد کلی از این ایده استقبال کرد تشویقوبا هم رفتید ودر حمام کلی با رنگها روی در ودیوار نقاشی کردید و خیلی هم لذت می بردی چشمکهورا

عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشی

رنگ انگشتی ساخت مانیهورا تشویق:

صدرا در حال خلق آثار هنری :چشمک

چهره نقاش کوچولوی ما :ماچ

فعالیتهای دستی آقا صدرا :بغل

اثر خلق شده بسیار زیبا وگرانبهاتوسط آقا صدرا: تشویق

عزیزمادر دوستت دارم

بای بایماچبای بایماچبای بایماچ

پسندها (1)

نظرات (1)

صفورا مامان آوا
26 اردیبهشت 92 8:18
وااااااااااای عزییییییییییییزم عجب اثری خلق کردی
راستی منظورت از رنگ خوراکی چی بود میشه تو وبلاگم بگی

----
سپاس مامان صفورا جان