صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

قصه از شیر گرفتن آقا صدرا ودلتنگیهای من وعسلم

1392/7/28 19:03
نویسنده : sara jafari
203 بازدید
اشتراک گذاری

شیر مرد کوچکم سلام

بالاخره چیزی که مدتها ذهن منو درگیر کرده بود و هر وقت بهش فکر می کردم اشک را به چشمهام می آورد {#emotions_dlg.e52}گریهزمانش رسید وانهم از شیر گرفتن شما ویا به قول خودت خداحافظی با می می{#emotions_dlg.e36}

بالاخره بعد از کلی مطالعه علمی ومذهبی برای اینکه شما کمترین آسیب روحی وجسمی راببینی ،{#emotions_dlg.e25}طی یک پروسه دو ماه با کم کردن وعدهای شیر دهی وحذف تدریجی آن ها وبنا به توصیه بزرگان دین برای انتخاب یک روز نکو ،در آستانه دوسالگی شما در روز عید قربان من  این مهم را انجام دادم و شما یک مرحله دیگه از زندگی را پشت سر گذاشتی{#emotions_dlg.e51}{#emotions_dlg.e43}

 آخرین شیر را من با اشک چشم وتلاوت سوره یاسین به انار دون شده  به شما دادم وبعد از آن با بوس وبابای شما با می می دوران شیردهی به شما  تمام شدبای بایبغل

برای دوسال شیر و در آغوش مادر وچشم در چشم هم بودن  الان هم که برات می نویسمناراحت به زودی زود دلم برای آن لحظه ها تنگ شده ولی چار ه ای نیست و این مسیر زندگی که باید برهآخ

امیدوارم خدا این دو سال شیر دهی را از من بپذیر و من هم در همین جا دوسال شیر را به شما حلال می کنم ومطمئن باش دعای خیر من وبابا همیشه بدرقه زندگی گل پسرمه

اما  یک مهم دیگه عزیزم فکر نکنی فراموش کردیم نه ،23 ماهگیت هم مبارک {#emotions_dlg.e51}{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e38}

ماهگی گل پسرم مبارک

به این ترتیب روز شمار تولدت هم شروع شد {#emotions_dlg.e51}

ادامه دارد....

بای بایماچبای بایماچبای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)