صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

سخنوری بسیار دلنشین عسل مامان وبابا

1392/8/26 3:11
نویسنده : sara jafari
243 بازدید
اشتراک گذاری

به قول خودت سلام علیکم (قربون زبون قشنگت برم )خوشمزه

عزیز دلم می خوام از شیرین زبونیهای قشنگت بگم که همه را شیفته خودش کرده بغلودایره لغت گستردت  نسبت به هم سن و سالهای خودت که همه را متحیر می کنهتعجب

اول از همه دوتا کلمه ای که عاششقشم:

و چون فهمیدی من خیلی این دو کلمه را دوست دارم هر وقت کارت گیره به سبک خودت وبا عشوه کامل می گی مامان سایاچشمکمتفکر

مامان سایا (مامان سارا)و بابا حسینبغلماچ

البته شما هنوز حرف (ر)را خوب تلفظ نمیکنی مثلا  می گه آیه (یعنی آره )خندهالبته با کلی عشوه که من عاشقشم

عمو پو یعنی عمو پورنگ را دوست دارم ببینم یا خاله ستایه که سی دی خاله ستاره می شهلبخند

فشته فرشتهکه فرشته عمه جون زری که این روزها خوش به حالش شده آخه شما علاقه عجیبی به بستنی داری و چون ثانیه به ثانیه نگی بسنی بابا گفته فرشته ها آوردند و شما همش می گی فشته آوردهتعجبقهقهه

فاضل

داداشی  ایضا (یعنی رضا) نضان (رضوان )ساسین (یاسین )میم جون (مریم )میسا (مدیسا)

این روزها که با گفتن ناهید جون سحر جون وسپید جون دل خاله جون اینا را حسابی بردیقلبماچ

ماما بزگ (مامان بزرگ) بابا بزگ (بابا بزرگ )قلب

وعلاقه عجیبت به گفتن افعال که بسیار هم زیبا ادا می کنیمتفکر

نگن قهقهه(نکن)، بیا ،بشین ،بیگیر (بگیر )

تمون  شد (تموم شد خصوصا در مورد کتاب وغذا و پازل )خنده

درست شد

درست کن (خصوصا در مورد ناخن که می گی بده خاله سپیده درستش کنه و البته ناخنهای همه را هم چک می کنی )قهقهه

شیشه (وجود هر شی خارجی زیز پا را به شیشه تشبیه میکنی و جالبیش اینجا که می گی موچین بیارید و شیشه را دربیارید یا بوسش کنید )قهقهه

ماکی (ماکارونی)،دواره (دوباره)

میشه  نیشه (نمی شه)و....تشویق

وکلی کلمه دیگه که اگر بخوام بنویسم باید حالا حالاها بنویسم ولی کلی ازت فیلم گرفتیم تا بعدها خودت ببینی

عزیزم من وباباجون عاشق شیرین زبونیاتیم


 

 ماچبای بایماچبای بایماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)