صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

روزهای سخت ولی شیرین انتظار

1390/7/22 20:36
نویسنده : sara jafari
275 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم صدرای عزیز سلام مامانی

عزیز قشنگم ببخشید اگر این روزها زیاد نمی تونم برات بنویسم آخه بدلیل استراحت مطلقی که دکتر بهم داده خونه مامان جون هستم و کمتر پای کامپیوتر

عزیز قشنگم دیگه داره یواش یواش روزهای انتظار به پایان میرسه و من وباباجون امیدواریم به زودی تو میوه عشق پاکمون را بغل کنیم وببوسیم

                       

عزیزم پس فردا قرار خاله جون اینها بیان اینجا که هم خونه را تمیز کنیم هم اتاقت را اماده کنیم اخه تخت وکمد قشنگت که باباجون زحمتش را کشیده قرار سه شنبه اورده بشه و من وقتی چیدیمشون حتما عکساش می گذارم

عزیزم ازت یک خواهشی دارم یک مقدار صبوری کن وچند هفته دیگه این جای تنگت را تحمل کن عزیزم که خدای نکرده مجبور نشی وقتی پا به دنیای ما گذاشتی از دستگاه ووسایل کمکی استفاده کنی باشه گل قشنگم

 

عزیزم باباجون این روز ها با این همه کار خیلی دست تنها ست و یک عالمه زحمت ریخته روش ولی باین همه کار اصلا از من وشما غافل نمی شه و من وشما حتما باید خیلی متشکر ش باشیم و شما قول بدی در اینده حسابی کمک کارش بشی


عزیزم راستی باید از مامان جون وباباحاجی خیلی تشکر کنیم که انقدر این روزها نگران ما هستند و مامان جون با این همه کمر درد به خاطر سلامتی شما گلم نمی گذاره من کوچکترین کاری بکنم باباحاجی که همش می گه بشین این کار را نکن و تکون نخور باید قول بدی در اینده ححسابی به بابابزرگه ومامان بزرگ هات احترام بذاری باشه گلم


عزیز قشنگم همه اینجا خیلی دوست دارن ومنتظرت هستد 

به امید دیدار

کسی که خیلی همتون خصوصا توو بابایی را دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

...
22 مهر 90 20:40
اپممممممممممممممممممممممم