صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

اولین غذای کمکی برای گل پسرم

1391/2/19 1:12
نویسنده : sara jafari
382 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا جونم عزیزم سلام

بالاخره روزی را که مدتها انتظارش را می کشیدم رسید عزیم بالاخره غذای کمکی شما گل پسری را بایک قاشق مربا خوری فرنی که مامان جون با کلی وسواس برات درست کرد شروع کردیم

                                       

البته شما گل پسری اولش اخمهات یک کمی رفت توی همتعجب بعد یک کمی از فرنی را به بیرون از دهان هدایت کردی ویک کمی را هم نوش جون کردیلبخند (نوش جونت عزیز دل )تشویق

مامانی ببخش که نمی تونم زود به زود وزیاد برات بنویسمگریه آخه مراقبت از شما گل پسری بد جوری وقت من را پر کرده که من همین وقت نداشتن را هم چون کنار شما هستم دوست دارم

عزیز دلم چند  روزیه که ظاهرا گوش درد داری  وهم شب بد می خوابینگران هم روزها بی تابی می کنی، عصری با بابا جون می بریمت دکتر امیدوارم هیچوقت درد نداشته باشی

گل خندون مامان، خیلی جدیدا شیطونک شدی و کارهای جالب می کنی امیدوارم همیشه شاد باشی دوستت دارم چشمک

  کسی که حاضر همه زندگیش را برای لحظه لحظه شاد بودنت بده مامان سارا بوسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)