صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

عزیزترین پسر دنیا

1390/4/30 0:59
نویسنده : sara jafari
287 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر کوچولو سلام

عزیز دل مامانی وبابایی سلام خوشگل من

پسر خوشگلم چند روزی نتونستم بهت سر بزنم وبرات بنویسم هم بخاطر اینکه خیلی درگیر مهمونی مکه ایها بودیم هم خودم کمی کمر درد داشتم خوب بگذریم راستی مامان جون وباباحاجی هم دیروز از مکه با خاله شمسی وخاله فاطی ونیکو خانم آمدن خدا راشکر هم صحیح وسالم عزیزم مامان جون وباباحاجی یک عالم لباسهای خوشگل از مکه برات اوردن که بپوشی خوشگلی خوشگلتر بشی خوشمزهراستی چون هنوز کمد برای شما گلم نخریدیم مجبور شدیم لباسات توی کمد بابایی جا بدیم که باید ببوسیش ازش تشکر کنی اخه باباجونت خیلی خوبه و شما راخیلی دوست داره

عسلکم هستو زندگی من به خاطر مشکل کوچیکی که برای مامانی بوجود آمده مجبورم چند روزی برم بیمارستان پس نمی تونم وبلاگت را به روز کنم اخه دکتر می گه دیابت باداری داری وباید انسولین تزریق کنی خیال باطلاخه من هم به خاطر سلامتی شما قند عسل حاضر م هر کاری بکنم تاشم ثمره عشق من وبابا عذابی نکشی چشمک

عزیزم می بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)