صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

نامه دوم

1390/4/25 8:38
نویسنده : sara jafari
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امیدوارم حال خوبی داشته باشی و سیر تکاملت هم به خوبی پیش بره. ببخشید که چند روزی توجه کمی بهت داشتم چون سرم خیلی شلوغ بود و درگیر یک سری از کارهای دایی جون ابوالفضل بودم که با دعای تو و همت همکارای دایی جون به خوبی به اتمام رسید.

امروز شنبه 25/4/1390 هست و شب نیمه شعبان که تولد امام زمانه. مامانی و من به امید خدا فردا که یه روز خجسته و بزرگیه اسم قشنگت رو انتخاب مکنیم و از فردا با اسمت تو رو صدا می زنیم تا بیشتر از این از دست ما عصبانی نباشی.

راستی داشت یادم می رفت که بگم عمه جون زری و عمو جون رضا و فاضل و فرشته هم از سفر حج برگشتن و کلی هم برای تو سوغاتی های خوشگل خریدن که تو با دیدنشون خیلی خوشحال و خوشگل میشی.

تا فردا که اسم قشنگت رو انتخاب کنیم ازت خداحافظی میکنم و امیدوارم همیشه سرحال و شنگول باشی و مامانی رو اذیت نکنی.بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پارسا سردشتی شازده کوچولوی ما
30 تیر 90 0:56
سلام. امیدوارم فرشته وجودتون به راحتی پا به دنیای ما بگذاره.من هم به عنوان خالش خوشحال میشم اگه بتونم تجربه هام رو به شما بگم . مواظب خودتون باشین