صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

تبریک برای نام

1390/5/11 8:56
نویسنده : sara jafari
219 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا جان سلام پسر عزیزم،‌این اولین باریه که به این نام صدات می کنم. امیدوارم بعدها که به این دنیا قدم گذاشتی و رشد کرده و به مراتب بعدی دست پیدا کردی از نامی که مامانی و من برات انتخاب کردیم راضی باشی و این اسم برات افتخار به همراه داشته باشه. داشتن چنین اسمی رو بهت تبریک می گم.قلب

امروز روز اول ماه مبارک رمضانه، روزهایی که متعلق به خداست و همه ما مهمان خداییم در این روزها درهای رحمت خدا به روی بندگان بیشتر از قبل بازه چون خداوند میزبانشه و این میزبان برای مهموناش نه تنها چیزی کم نمیذاره بلکه بیشتر از لیاقتش هم بهش میده،‌از خدا میخوام که اولا برای همه سلامتی و بعد آرامش عطا کنه و به ما هم همینطور.فرشته

ببخشید که چند روزی نتونستم سری به اینجا بزنم و با همدیگه لحظات خوبی داشته باشیم علتش هر چی که باشه همش بهانه است و تنبلی من. به این خاطر هم مامانی هم از دست من اینقدر ناراحت شده که حتی یه بار بهم گفت و منو شرمنده کرد،‌ولی اینو بدون که هیچوقت از فکر تو و مامان بیرون نیستم و به یادتون هستم.متفکر

مامانی این روزها درگیر ناراحتی دیابت و سرماخوردگی است و اون سرحالی همیشگی رو نداره، خوب طبیعیه که از نظر بدنی کمی ضعیف شده از خدا می خوام که بیماری اون بر طرف بشه و نشاط همیشگی رو بهش برگردونه. البته وظیفه آقا صدرا اینجا خیلی بیشتر از منه که باید یه شیطونی هایی بکنه تا مامامنش متوجه بشه که اونم نگرانش مامانشه.ساکت

صدرا جون، تو که پیش خدا خیلی معصوم و عزیزی برای بابایی هم دعا کن تا همیشه شاد و موفق باشه.

الان دیگه می خوام برم به سر کار حتما زود به زود برات می نویسم. 

دوستدارتون حسین ١١/٥/١٣٩٠  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)