صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

سلامی دوباره به صدرا جون

1390/5/21 12:57
نویسنده : sara jafari
352 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای عزیزم، سلام

حالت چطوره ؟ ایشالا که خوب و سرحالی. البته با بررسی هایی که خانم دکتر مشهدی روی آزمایشهای مامان جونت انجام داد اطمینان داد که مشکلات مامانی برطرف شده و الان وضعیت بهتری داره و تو هم در سلامت هستی و نگرانی وجود نداره. همینطور آقای دکتر رضوانفر که آخرین وضعیت دیابت مامانی رو مشاهده کرد گفت دیابت تقریبا تحت کنترله. خدا رو شکر.فرشته

از مامانی شنیدم که این روزا شیطونی می کنی و حرکتایی می کنی و به من و مامانی می گی که من می خوام بیام پیش شما دو  تا. باشه ما که از خدامونه تو پیش ما بیایی ولی نباید عجله کنی و هر وقت که زمانش رسید بیایی، مطمئن باش اگه خودتم ناز کنی که نیایی ما به زور میاریمت.منتظر

از خدا می خوام که همه کوچولوهایی که مثل تو هستن و دارند رشد می کنند و آماده اومدن به این دنیا میشن رو تندرست و سالم نگهداره. تو هم برای سلامتی اونا و خودت دعا کن.تشویق

دیگه باید ازت خداحافظی کنم. تا صحبت بعدی و امید به دیدن روی ماهت بدرود.وقت تمام

دوستدارتون ، بابایی 21/5/1390 بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
23 مرداد 90 14:07
بهترین بابای دنیا خیلی خیلی دوست دارم و سعی می کنم همیشه برات پسر خوبی باشم بوسسسسسسسسسس