صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

اولین سالگرد ازدواج باباجون ومامان با حضور قند عسلمون اقا صدرا

1390/5/31 15:11
نویسنده : sara jafari
301 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم صدرا جون سلام

عزیزمامروز فکر می کنم شما هم می دونستی برای من وبابا جون یک روز دیگه است اخه صبح که بلند شدم انقدر ورجه وورجه وشیطنت کردی فکر کنم می خواستی به من وبابایی بابت ساگرد ازدواجمون تبریک بگی، عزیزم مرسی  

تبصره :می دونی برای مامانی وقتی حرکات قشنگت را حس می کنم قشنگترین لحظه های زندگی شکل می گیره    

صدرا جون من وبابایی دقیقا 14سال پیش در چنین روزی که روز پنج شنبه هم بود در حین سادگی وبا توکل به خدای بزرگ به عقد هم در آمدیم البته من وبابایی یه ازدواج کاملا سنتی را داشتیم وامروز بعد از 14 سال من از خدا بسیار متشکرم که علاوه بر اینکه پدر ومادر بسیار خوبی بهم داده با دادن همسری بسیار فهمیده مهربان و دوست داشتنی و دادن صدرای گلم تمام نعمتهای خوبش را به من عطا کردههورا صدرا جون من وبابایی در طی این 14 سال با عنایت خدا و خوبیهای باباجون بسیار زندگی شیرینی را داشتیم وامیدوارم با حضور قشنگ تو توی زندگیمون که الان هم وجود دارد چون دیگه شدی یک پای صحبتهای خونه ما، این زندگی شیرنتر بشه ما برای حضورت لحظه شماری می کنیمقلب

راستی مامانی دیروز دومین جلسه کلاسهای بارداری و امادگی زایمان را رفت و خانم مبصری یک مقدار  در مورد امادگی برای زایمان خصوصا طبیعی (که من متاسفانه از موهبت زایمان طبیعی محرومم)ناراحتونحوه اماده کردن ساک وسایل بیمارستان وچندتا ورزش برامون گفت

صدرای عزیزم هر لحظه احساس وابستگی بیشتری بهت می کنم و بیصبرانه منتظرم که تو را در اغوش بگیرم وببوسم به امید آنروز بغل

کسیکه برات از خدای بزرگ بهترینها را می خواهد مامان سارابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)