صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

اخرین دلنوشته ها قبل از اولین دیدار

1390/8/25 11:11
نویسنده : sara jafari
250 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم عزیز دلم مامانی سلام

الان که دارم برات می نویسم تقریبا فکر کنم به امید خدا  کمتر از 24 تا حضور قشنگت در دنیای خاکی ما موندهفرشته عزیزم همه خصوصا من وباباجون بی صبرانه منتظر دیدنت هستیم صدرا جون لحظات پر از اظطراب همراه با شادی را دارم می گذرونم والان هم که برات می نویسم گریه هم با هامون همراه استرس

گل پسر همه شواهد دال بر سلامت و شادابی تو گل پسری داره ولی من فکر می کنم این حس غریب مادر بودن که انقدر باعث شده من نگران باشم باید قول بدی فردا خیلی قوی وبا نشاط بیایی پیشمون تازه یک وظیفه سنگینتر باید برای من وباباجون هم دعا کنی صدرا جون عزیزم هر چند که دلم برای تکو نهای قشنگت تنگ می شه ولی دوست دارم این حرکتهای قشنگت را توی اغوشم حس کنم

عزیز دلم امیدوارم خدا بهم لیاقت این را بده که حس زیبای مادر بودن را با تمام وجود لمس کنم و گلم که میوه وجودم را در آغوش بگیرم بی صبرانه منتظر این لحظه هستم

از همه دوستای گلی که این مطلب را می خوانند ملتمسانه التماس دعا دارم

خدای خوبم که همیشه از همه نعمتهای دنیای بهترینها را به من دادی خواهش می کنم فردارا برای ما روز شادی قرار بده 

التماس دعا مادر چشم به راه سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
25 آبان 90 11:23
وای پس دیگه چیزی نمونده که گل پسرمون به دنیا بیاد امید وارم زایمان راحتی داشته باشی عزیزم مواظب خودت و پسره گلمون باش.