صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

صدرا جان پا به این دنیا گذاشت

1390/9/21 14:39
نویسنده : sara jafari
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صدرای عزیز

امروز بیست و پنج روزه که تو به میون ما اومدی درست در ساعت 9:30 صبح روز پنج شنبه مورخ 26/8/1390 در بیمارستان قدس اراک متولد شدی. قدمت مبارک و خوش یمن باشه. ( وزنت سه کیلو و ششصد و پنجاه گرم، دور سرت سی و هفت سانتیمتر و قدت پنجاه سانتیمتر بود )

دست مامانت درد نکنه که در تمامی مدت بارداری تمامی دستورات و نکته های مهم برای بهتر شدن شما رو انجام داد تا تو کاملا سالم و نرمال به این دنیا بیایی، من همین جا از مامانت تشکر ویژه دارم امیدوارم همیشه شاد و تندرست و سرحال در کنار ما باشه.

از دست ما نباید ناراحت باشی که اینقدر دیر تو وبلاگت اطلاع رسانی کردیم چون اولا سرمون به خاطر وجود خودت خیلی شلوغ بود دوما اینکه هنوز با سیستم با شما بودن هنوز تنظیم نشدیم برای همین وقت نکردیم که مطلب بنویسیم، در هر صورت ما رو باید ببخشی.

زندگی این روزا با بودن شما برای ما رنگ و بوی دیگه ای گرفته، درسته که بعضی وقتها به دلیل مشکلاتی که داری و نمی تونی به ما بگی ما رو قدری آزار می ده ولی همش با یه لحظه دیدن روی ماهت از یادمون می ره.

نمیخوام زیاد وقتتو بگیرم ولی باید بگم به دلیل اینکه ستاره خیلی شیرینی داری همه واقعا دوستت دارند، امیدوارم وقتی که بزرگتر شدی با رفتار آقا منشانه خودت و احترامی که به آنها میذاری پاسخ تک تک عزیزان را خودت بدی. در ضمن می خواستم اولین عکسهای تولدت رو برات تو این صفحه بذارم که به علت حجم بالای آنها و محدودیت های حجمی وبلاگ نتونستم، ایشالا بعد از تغییرات در آنها حتما این کارو در نامه بعدی انجام خواهم داد.

دوستدار تو و مامانی - حسین

دوشنبه 21/9/1390

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سپیده
13 آبان 91 0:27
نفسی خاله تولدت مبارک