صدرا (عسلک مامان وبابا)صدرا (عسلک مامان وبابا)، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا عسلک مامان وبابا

نفس من وبابا به دنیای ما خوش آمدی

1390/11/13 11:08
نویسنده : sara jafari
229 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم سلام

عزیزم حتما من را می بخشی که انقدر با تاخیر سر به وبلاگت زدم علتش هم این بود که شما گل پسر تقریبا تمام وقت من را در روز پر می کنی وجایی برای کارهای دیگه نمی گذاری

بگذریم  دلم می خواد از کارات توی این مدت بگم از اینکه به قول مامان جون خدا به ما نور داده بگم

صدرای عزیزم از همون لحظه ای که توی اتاق عمل صدای گریه قشنگت را شنیدم وبعد خانم دکتر چهره زیبای تو را بهم نشون داد فقط می تونم بگم عاشقت شدم وبا اشک فراوان خدا راشکر کردم (بعدا خاطره زایمانم را اینجا می نویسم )عزیزم همه با تمام وجود از امدنت خوشحال شدن تو از همون روزهای اول برخلاف خیلی از نوزادان خیلی کامل چشمهای قشنگ وبراقت را باز می کردی و دنیای اطرافت را نگاه می کردی عزیزم ما مراسم سنت را برای شما گل پسری در روز 11 از تولدت توسط دکتر راکعی البته به همراه اشکهای فراوان مامان انجام دادیم که وقتی بزرگ شدی بابت این قضیه نخواهی درد بکشی بگذریم که من انقدر گریه کرده بودم که جونم داشت در می امد صدرا جونم واکسن دو ماهگیت را هم برات زدیم که انروز هم یک مقدار درد کشیدی ولی به طرز عجیبی وخیلی با هوش پایی را که بیشتر درد می کرد کمتر حرکت می دادی واین باعث شد کمتر درد بکشی (قربون پسر باهوشم برم)

عزیزم این روزها انقدر برای همه خصوصا من وباباجون می خندی و صدای قشنگ در میاری که ما پرواز می کنیم صدای قشنگی مثل بووو، انقه ،... می گی و کلا دوست داری فقط یک نفر بشینه با شما گل پس حرف بزنه

عزیزم چون الان بیدار شدی باید بیام پیشت از این به بعد بیشتر برات می نویسم عزیزم روی ماهت را می بوسم

 

دوستدار گل پسر وباباجونش - مامان سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)